déu nostre senyor l'espaguetti volador estigui amb vosaltres

déu nostre senyor l'espaguetti volador estigui amb vosaltres
ramén

15 d’octubre del 2008

Talking to myself

traduït al català de: http://miradastranslucidas.blogspot.com
(un alter ego que tinc que escriu en llengua castellana)

Un any després, torno aquí, al lloc d'explicar contes en forma de poema atípic.
Em parlo a mi mateix
des de ben dins meu.

La veritat, no em va malament.
Sempre tinc algú, mai estic sol.
L'escolto aconsellar-me.
Ans no sempre tingui raó.
Tinc dos opinions per a tot.

Sóc dos al preu d'un.
Quan menys t'ho esperis, em dividiré com una celul·la, MITOSI! I serem quatre.



Un año después, vuelvo aquí, al lugar de contar cuentos en forma de poema atípico.
Me hablo a mi mismo
desde bien dentro mío.

La verdad, no me va mal.
Siempre tengo a alguien, nunca estoy solo.
Le escucho aconsejarme.
Aunque no siempre tenga razón.
Tengo dos opiniones para todo.

Soy dos por el precio de uno.
Cuando menos te lo esperes me dividiré como una celula, MITOSIS. Y seremos cuatro.

1 comentari:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.